Thursday 19 October 2017

Forex Trader Daglig Rutine


Din Daglige Rutine For Markedsanalyse Sjekkliste. Artikkel Sammendrag I første omgang kan handelsmenn føle seg overvunnet av mengden data som vises på Økonomisk kalender i forhold til valutaparet de re trading. Det er noen viktige hendelser du må være på utkikk etter i forhold til valutaparet ditt som vil se etter handel eller handel for å se om det er på tide å avslutte handelen eller forbli i forhold til handelen din eller potensiell handel. Her er en sjekkliste du kan bruke for å sikre at du fanger løven s andel av nyheter i forhold til din trading. Players store og små kommer inn i Forex markedet hver dag Små handelsmenn har fordelen av å ikke svare på kunder eller investorer, men har ofte ulempen med å dekke mye informasjon på kort tid. Noen individuelle forhandlere , fordi de blir overveldet av mengden data, bestemmer seg for å fokusere utelukkende på Forex Price Handlingsregister her for GRATIS online kurs på Pris Handling fordi de håper å minimere mengden analyse trengte å handle, men det er ofte nyttig å kjenne nyhetene. Store handlere eller institusjoner har et stort personale til stede for å opprettholde sin handelsvirksomhet. Institusjoner med handelsdisker har økonomer på hånden, samt tekniske analytikere, handelsmenn og risikostyrere for å prøve og holde alle som opptrer på topp effektivitet Heldigvis for deg er de fleste store datapunkter lett tilgjengelig og med en enkel rutine kan du ringe ned din daglige analyse for å sikre at du forstår pulsene på markedet du re trading og hva som er potensielt på Horisonten. Hva utviklet natten før. Hvis du handler noen av Asia-Stillehavs-valutaene som JPY, AUD eller NZD, er det viktig å vite hva som skjedde mens du sov i USA. Hvis du rehandel fra den delen av verden, ville det være nyttig å vite hva som skjedde i USA om det er jobbnummer, KPI eller en sentralbank som snakker om rente - eller stimulanspolitikk. Den enkleste måten å se hva som skjedde er gjennom Econ omic kalender eller les DailyFX Daily Market Briefs som bryter ned de tre trading sesjoner av dagen. Learn Forex DailyMarket Briefs kan oppdatere deg på Major Overnight Developments. What andre markeder er Moving. As verdensmarkedet s blir mer og mer sammenflettet du trenger for å forstå hva som beveger seg og hvorfor For at du ikke tror halen satser på hunden, er det nyttig å forstå at når andre markeder beveger seg sterkt, er det ofte et underliggende trekk i valutamarkedet. Dette skyldes at alle markeder er priset i valuta og hvis folk ønsker å flytte ut av en investering raskt, blir valutaen ofte solgt for å flytte penger til utlandet. Les Forex Nikkei 225-flyttingen ble bygget på grunnlag av JPY-svakhet. Opprettet ved hjelp av FXCM s Marketscope 2 0 charts. Multiple Time Frame Trendlines eller Support Resistance Levels. Selv om denne typen analyse kan gjøres sjeldnere, er det ikke mindre viktig. En gang i uken eller om det er et betydelig daglig trekk, er det viktig å sjekk støtte - og motstandsnivåer i markedene eller trendlinjene som markedet har fulgt i oppfyllelsen av den nåværende trenden En gang i tiden vil en større tidsramme vise et annet mønster enn en mindre tidsramme, og du kan velge hvilken du vil bytte basert på din risikoprofil. Les Forex Multiple Time Frame Chart Analysis kan hjelpe deg med å se kommende nivåer. Opprettet ved hjelp av FXCM s Marketscope 2 0 charts. Denne typen analyse kan også hjelpe deg med å sette profittmål eller stoppe utganger på din handel. Hvis du vil vite hva din fortjeneste eller tap ville være på handelen, bør en av dine utganger bli rammet, Du kan bruke vår GRATIS Risk Management kalkulator på. Hvilke viktige hendelser kommer opp. Dette er et viktig spørsmål som enhver aktør med åpne stillinger skal kunne svare. Svar på dette spørsmålet i fredags kunne ha hjulpet deg med å unngå 170 pip gapet over helg på Kypros nyheter De to verktøyene du kan bruke angående dette spørsmålet er DailyFX Economic Calendar med filteret satt til høyt, eller vår DFX News Plug-inn fra App Store som viser deg nyheter hendelser på diagrammet. Les Forex Economic Calendar for uken av 3 17 13.Fullhet av kalender. Les Forex Følg Gap fra EU-ledere på Kypros Bailout. Opprettet ved hjelp av FXCM s Marketscope 2 0 diagrammer. Ved å holde seg oppdatert på kommende nyheter kan du begrense mengden sjokk til kontoen din fra en geopolitisk kunngjøring som kan skape valutamarkedet. Kombinere kommende store nyhetsmeldinger med flere tidsrammediagrammønstre kan også hjelpe du ser når et valutapar kan være moden til en selge eller klar til å fortsette trenden. Alle disse tingene er uvurderlige for en handelsmann s verktøykasse. Utviklingen av rutinen og organisasjonen for å være på toppen av store markedsflytende hendelser vil ta en stund. Men gjør ingen feil Det er verdt det å vite hva som skjer i lys av hva som skjedde i helgen med EURUSD Lucky for deg, har gjort det harde arbeidet med å samle dataene slik at alt du trenger å fokusere på, er å forstå og søk nyhetsbrevet .--- Skrevet av Tyler Yell, Trading Instructor. For å kontakte Tyler, email. To bli lagt til Tylers e-post distribusjonsliste, vennligst klikk her. Bruk hvilke indikatorer som samsvarer med dine ferdigheter sett. Ta våre fo rex Trader IQ Course for å motta en tilpasset læringsbane for handel med FX. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene. Den daglige rutinen for en Swing Trader. Swing-handel kombinerer grunnleggende og teknisk analyse for å kunne å fange momenta prisbevegelser mens du unngår tomgangstider Fordelene ved denne typen handel er en mer effektiv bruk av kapital og høyere avkastning, og ulempene er høyere provisjoner og mer volatilitet. Swing trading kan være vanskelig for den gjennomsnittlige detaljhandelen De profesjonelle handelsmenn har mer erfaring, utnytte informasjon og lavere provisjoner, men de er begrenset av de instrumenter de har lov til å handle, risikoen de er i stand til å ta på seg og deres store mengde kapital Store institusjoner handler i størrelser for store til å bevege seg inn og ut av aksjer raskt Kunnskapsrike forhandlere kan dra nytte av disse tingene for å tjene konsekvent på markedet I dette a Vi legger ut hva en god daglig handelsrutine og strategi ser ut, og viser deg hvordan du kan være like vellykket i dine handelsaktiviteter. Markedet Detaljhandelens svinghandler vil ofte begynne sin dag klokka 6:00 EST, godt før Åpningsbellen Tiden før åpningen er avgjørende for å få en samlet følelse for dagens marked, å finne potensielle handler, opprette en daglig oversikt og endelig sjekke opp eksisterende stillinger. Markedsoversikt Dagens første oppgave er å ta opp de siste nyhetene og utviklingen i markedene Den raskeste måten å gjøre dette på er via kabel-TV-kanalen CNBC eller anerkjente nettsteder som Market Watch Trader trenger å holde øye med tre ting spesielt. Overall markedsfølelse bullish bearish, viktige økonomiske rapporter, inflasjon, valuta, utenlandske handel økter etc. Sector sentiment varme sektorer, voksende sektorer, etc. Current holdings nyheter, inntjening, SEC filings, etc. Find Potensielle Trades Next, trader vil skanne for potensielle handler for dagen Vanligvis vil swinghandlere gå inn i en posisjon med en grunnleggende katalysator og styre eller avslutte posisjonen ved hjelp av teknisk analyse. Det er to gode måter å finne grunnleggende katalysatorer. Spesielle muligheter Disse er best funnet via SEC-arkiver og , i noen tilfeller overskriftsnyheter Slike muligheter kan inkludere innledende offentlige tilbud IPOer, konkurser, insider kjøper buyouts overtakelser, fusjoner restruktureringer, oppkjøp og andre lignende hendelser Vanligvis finner disse seg ved å overvåke visse SEC arkiver, som S-4 og 13D Dette kan enkelt gjøres ved hjelp av nettsteder som som vil sende meldinger så snart en slik innlevering er gjort. Disse typer muligheter utgjør ofte en stor risiko, men de gir mange fordeler for de som nøye undersøker hver mulighet. Disse typer av spillene involverer swing trader kjøper når de fleste selger og selger når alle andre kjøper, i et forsøk på å fade over-reaksjoner på nyheter og events. Sector plays Disse er best funnet ved å analysere nyhetene eller konsulenttjenester for anerkjente finansielle informasjonssider for å finne ut hvilke sektorer som har det bra. For eksempel kan du fortelle at energisektoren er varmt ganske enkelt ved å sjekke en populær fond for fondsbytte som omsettes som IYE eller skanning av nyheter for omtale av energisektoren Traders som ser etter høyere risiko og høyere avkastning, kan velge å finne ut mer dunkle sektorer som kull eller titan. Disse er ofte mye vanskeligere å analysere, men de kan gi mye større avkastning. Disse typer av spillene involverer swing trader kjøpe inn i trender på rimelige tider og ri på trendene til det er tegn på reversering eller retracement. Kart pauser er en tredje type mulighet til å svinge handelsmenn De er vanligvis tungt handlede aksjer som er nær en nøkkel støtte eller motstandsnivå Swinghandlere vil se etter flere forskjellige typer mønstre designet for å forutsi utbrudd eller sammenbrudd, for eksempel trekanter, kanaler, W Olfe Waves Fibonacci nivåer, Gann nivåer og andre Merk at diagrambrudd kun er viktig hvis det er tilstrekkelig interesse i aksjen. Disse typer spill involverer swing traderen å kjøpe etter en breakout og selge igjen kort tid etterpå på neste motstandsnivå. Ta en klokke Liste Det neste trinnet er å lage en oversikt over aksjer for dagen. Dette er ganske enkelt aksjer som har en grunnleggende katalysator og et skudd på å være en god handel. Noen svinghandlere liker å holde et tørkebrett ved siden av deres handelsstasjoner med en kategorisert liste over muligheter, inngangspriser, målpriser og stop-loss priser. Sjekk eksisterende posisjoner Til slutt må handelsmannen sjekke på eksisterende stillinger Først må du kontrollere nyheten for å sikre at ingenting materiale har skjedd med aksjene over natten Dette kan gjøres ved å bare skrive aksjesymbolet til en nyhetstjeneste, for eksempel Google News Next, sjekk for å se om noen arkiveringer er gjort ved å søke SECs EDG AR-database Hvis det foreligger materiell informasjon, må du analysere det og avgjøre om det påvirker din nåværende handelsplan. Det kan også hende du må justere dine stopp - og resultatpoeng som følge. Markedstimer Markedstimene er en tid for ser på og handler Mange svinghandlere ser på nivå II-sitater, som viser hvem som kjøper og selger og hvilke beløp de handler. De som kommer fra dagens handelsdag vil også ofte sjekke hvilken markedsfører som gjør handler dette kan cue handelsmenn i til hvem som ligger bak markedsmanns s-bransjer, og også være oppmerksom på forfalskede bud og spør bare for å forvirre detaljhandlerne. Så snart en levedyktig handel er funnet og inntatt, begynner handelsmenn å lete etter en utgang. Dette er typisk gjort ved hjelp av teknisk analyse Mange svinghandlere liker å bruke Fibonacci-utvidelser enkle motstandsnivåer eller volumvolum. Ideelt sett gjøres dette før handel har blitt lagt, men mye vil ofte avhenge av dagens handel. Dessuten, Justeringer må kanskje gjøres senere, avhengig av fremtidig handel. Som hovedregel bør du imidlertid aldri justere en posisjon for å ta på seg mer risiko, for eksempel å flytte et nedskrivningsbehov bare justere overskuddsnivåene dersom handel fortsetter å se bullish, eller juster stoppnivået oppover for å låse inn fortjenesten. Du vil ofte oppdage at inngående handler er mer en kunst enn en vitenskap, og det har en tendens til å avhenge av dagens handelsaktivitet. Handelsforvaltning og spennende skal derimot Etterhvertidshandel Etterhandshandel er sjelden brukt som en tid for å plassere handler fordi markedet er illikvide og spredningen er ofte for mye til å rettferdiggjøre. Den viktigste komponenten av etterhandelshandel er ytelsesvurdering. er viktig å nøye registrere alle handler og ideer for både skattemessige formål og ytelsesevaluering. Prestasjonsevaluering innebærer å se over all din handelsaktivitet og identifisere ting som trenger forbedring. Endelig bør du gjennomgå yo åpne posisjoner en gang, spesielt oppmerksom på inntjeningsmeldinger eller andre viktige hendelser som kan påvirke beholdningene dine. Bunnlinjen Når man ser på den daglige rutinen til den typiske svinghandleren, er det tydelig at pre-markedsrutinen er viktig for vellykket handel Dette er tidspunktet hvor handelsmuligheter er lokalisert og dagen er planlagt. Markedstimer er rett og slett en tid for å komme inn og ut av stillinger, ikke å utarbeide noen nye planer. Og til slutt, etter timer er det bare en tid å se om handlingene for dag og vurdere ytelse Vedtak av en daglig handelsrutine som denne kan hjelpe deg med å forbedre din handel og til slutt slå markedets avkastning. Det tar bare noen gode ressurser og riktig planlegging og forberedelse. En undersøkelse utført av United States Bureau of Labor Statistics for å måle ledige stillinger Det samler inn data fra arbeidsgivere. Det maksimale beløpet som USA kan låne Gjeldstaket ble opprettet under Second Liberty Bo Den rentesats hvor en depotinstitusjon gir midler opprettholdt i Federal Reserve til en annen depotinstitusjon.1 Et statistisk mål for spredning av avkastning for en gitt sikkerhets - eller markedsindeks Volatilitet kan enten måles. En opptreden av den amerikanske kongressen gått i 1933 som Banking Act, som forbød kommersielle banker fra å delta i investeringen. Nonfarm lønn refererer til enhver jobb utenfor gårder, private husholdninger og nonprofit sektor Den amerikanske Bureau of Labor. Daily Rutine av Forex Futures Trader Johnathon Fox. In dagens leksjon jeg skal gå deg gjennom hva en typisk dag i mitt handelsliv består av To vanlige spørsmål jeg får spurt er hva min daglige rutine består av og sitter jeg på dataskjermen hele dagen for å gi dere en innsikt i hva en typisk handelsdag virkelig ser ut og svare på disse spørsmålene og skal gi deg en løp gjennom min rutine. Tid 0600. Rett ved dette punktet på året er det th tidligste må jeg våkne for å få New York til å lukke for det daglige stearinlyset. En stor del av min handel består av handel med de daglige diagrammene, og dette innebærer handel med New York nært daglige lys. Sluttidspunktet for disse for meg på øyeblikket er 0630.Jeg bor i Australia og reiser hver uke mellom Sør-Australia og Victoria, som har en forskjell i tidszoner på en halv time. På grunn av sommersparende omgivelser rundt om i verden, endres de nære innstillingene i løpet av året, så samtidig for øyeblikket må jeg stå oppe klokka 0630 på et tidspunkt i året, og New York nærmer seg så sent som 0900. Jeg liker å være fulladet før jeg går inn på kontoret mitt og går til diagrammene mine. Noen mennesker bare ikke gi sin handel den respekt det fortjener De behandler det er som om det er litt av en vits eller som om alt kommer til å skje for dem, og så undre hvorfor det ikke kommer sammen, prøver jeg ikke å forlate noe til sjanse, jeg sørger for at jeg er fullt awa ke og varsel før du slår på noen datamaskiner. Tid 0630. Jeg er allerede på datamaskinene mine og sjekker diagrammene mine innen 0615, i hvert fall må jeg være fordi hvis jeg ser et oppsett som jeg vil spille på de daglige diagrammene, må jeg være i stand til å utarbeide ordrene og få dem klar til å gå klokka 0630 kommer rundt markedet lukker Så snart markedet lukker, kan jeg da legge inn bestillinger Hvis markedet, så vil skudd av jeg få mine bestillinger plassert i markedet Hvis jeg er sen til markedet fordi jeg er slurvet eller lat, vil jeg savne denne handelen, og det er ikke akseptabelt. Etter at jeg har lagt noen handler, er det fortsatt mye å gjøre Først må jeg som et prioriteringssted stoppe bestillinger og første mål på handlingene jeg har plassert Så går jeg gjennom markedet og tar notater Jeg holder disse notatene på min datamaskin i en dagbok, og de er som min egen løpende markedskommentar. De typen notater jeg skriver ned er ting som. Pris flips. Pris nærmer seg viktige daglige ukentlige nivåer. Mulig breakout trad es. Price fast i varierende markeder og ikke å bli fanget i varierende bransjer. Prisen flytter fra boks til boks. Hver søndag kveld før markedet åpnes går jeg gjennom alle mine diagrammer og jeg markerer mine Kill-soner, prisvennpost og støttemotstand nivåer Jeg har bare to støtte - og motstandsnivåer på hvert av diagrammene som forklart i min veiledning at linken kan bli funnet under. Etter å ha markert mine drep og flipper merker jeg også min generelle støtte og motstandsnivåer. I hver New York lukkes det meste av disse støtte - og motstandsnivåene er fortsatt gyldige Jeg trenger ikke å gå gjennom hvert diagram og endre hvert nivå, jeg trenger bare å revurdere og se hvilke nivåer prisen har holdt og hvilke nivåer prisen har brast gjennom. På New York-turen går jeg gjennom hver diagram og jeg vurderer om prisen har holdt et nivå eller hvis prisen har gått gjennom et av mine nivåer. Hvis prisen har flyttet gjennom et nivå, vil jeg slette det og sette opp en ny eller se etter en ny drep, flip eller støtte eller motstandsnivå . Hvis du ikke er sikker på hvordan du skal markere prissendinger eller drapssoner, vennligst les her HER Du kan lese hvordan du merker støtte og motstand riktig HER. Tid 0900 am.0900 er tid for rengjøringstjenester, for eksempel å se etter nettstedet her på Forex School Online Dette er når jeg normalt hopper inn medlemmene forum og svare på medlemmer som normalt har spørsmål jeg vil også svare på medlemmene e-post på dette tidspunktet og jeg også lage et innlegg i delen pris handling oppsett på denne tiden av dagen også. tid 1100. dette er tiden om morgenen når den asiatiske økten er brølende Dette er når det er høyst sannsynlig at jeg skal være ute med lunsj eller være et sted der det er gratis internett, så jeg kan ha en matbit og bruke enten min iPad eller notatbok. Under den asiatiske økten er det veldig sjelden at jeg vil se på diagrammene mine og jeg oppfordrer sterkt andre til å gjøre det samme. Når handelsmenn begynner å se på diagrammer, kan de bare ikke stoppe. Den asiatiske økten er veldig treg og kjedelig, og for handel jeg gjør på de høyere tidsrammer, er det ikke hva jeg trenger. Jeg st ick til de beste tider å handle og den optimale A-oppsett som er super høy sannsynlighet for å vinne handler Dette er ikke den asiatiske økten, og jeg foretrekker å gjøre andre ting under den asiatiske økten, og dette er min nedetid og det er sjelden at Jeg vil gjøre noen handel eller til og med se diagrammer mine i løpet av denne tiden. Tid 1500. Dette er når jeg velger sønnen min fra skolen og nå er dette min og hans tid. Vi har ikke for mye tid sammen til dette punktet fordi jeg har vært oppe med kortene og handelen, og han ville ha vært opp og ut døren til skolen fra 1515 til ettermiddag spenderer jeg denne gangen med ham å ha middag og gå gjennom nattrutinen og også ha det moro jeg vil da få Han er klar til sengs, og da 1815 kommer rundt, har vi spist middag, og jeg er klar til å bla på diagrammerne igjen og se hva som skjer med åpningen av den britiske sesjonen. Tid 1830. Åpent for den britiske sesjonen er når markedet begynner å varme opp og volatiliteten begynner å s gjedde etter den roligere perioden av den asiatiske økten Storbritannia er de største Forex-forhandlerne i verden og beveger seg gjennom de største pengene gjennom markedene hver dag, og dette skaper den store volatiliteten som jeg trenger for å gjøre handelen min. Den første 4-timers stearinlys Jeg ser på at prishandlingsoppsettene lukkes ved 1830 Det britiske markedet har handlet i 2 timer ved det tidspunktet denne 4-timers prishandlingen lyset lukker. Jeg går gjennom diagrammene mine og ser hovedsakelig om om prisen har flyttet inn på mine nøkkelnivåer eller døde soner hvis prisen har flyttet inn i disse sonene, det er da vil jeg sjekke for prisoppsett. Jeg vil sjekke for prisoppsettoppsett først på 4-timers tidsramme, 8-timers tidsramme og muligens på 12 timer og avhengig av hvilket nivå og oppsett mindre tidsrammer som 1 timers og 2 timers charts. Time 2230 pm. Dette er den optimale tiden for prishandlingshandlere Dette er når Storbritannias og USAs markeder overlapper og de to største Forex-landene er begge åpne for handel og handler for å sette i t i utgangspunktet De store gutta er våken og Forex markedet rocking. This er den beste tiden å være trading fordi de store gutta skyver pengene sine i markedet som gjør markedet bevege seg og markedet beveger seg er det vi trenger å tjene penger hvis markedet beveger seg ikke, da kan vi ikke tjene penger.2230 er det neste 4-timers stearinlysetid for meg, og dette er neste gang jeg kommer tilbake til diagrammene mine for å se hva markedet gjør. Dette er når jeg først vil sjekke noen handler jeg er inne og juster eventuelle stopp og mål Jeg vil flytte noen handler for å bryte selv i samsvar med hva planen min sier å gjøre og deretter sette om jakt etter nye oppsett. Jeg vil da løpe gjennom samme rutine som 1830-rutinen for å se for pris handling oppsett Jeg vil flytte gjennom diagrammer en etter en og ser for å se om prisen har flyttet til noen av mine nøkkelnivåer av drapssoner Hvis prisen har flyttet gjennom et støtte - eller motstandsnivå, så vil jeg nevne det nivået med en ny støtte eller motstandsnivå Hvis prisen har gått inn i a nøkkel nivå eller en drepsone det er, så vil jeg begynne jakten på en pris handling setup. Trading Rutinemessig Recap. This rutine er noe jeg har brukt i mange år jeg har bygget rutinen rundt timingen av markedene og behovene å handle rundt de beste tider som er Storbritannias og amerikanske s markeder På grunn av dette sørger jeg for at jeg er forfrisket og klar til å handle når Storbritannias og USAs markedene er åpne og har min nedetid når markedet har sin tid under den asiatiske økt. Jeg har ikke jobbet i karrieren min, og jeg har ikke prøvd å gå med strømmen, og jeg var rask for å finne ut at dette er rett og slett ikke bærekraftig. Å ha et sett rutinemessig holder alt i sjakk og flyter som en godt oljet maskin Det tar nå meg bokstavelig 30 minutter til 1 time hver dag for å utføre min handel på det meste. Jeg sitter ikke på en datamaskin og stirrer på diagrammer hele dagen og sliter livet mitt foran en dataskjerm jeg liker de fleste kom til Forex for to hovedårsaker og det var for pengene og livsstilen og jeg tror folk raskt mister dette og faller inn i fellen for å tenke at de trenger å sitte og stirre og kartlegger hele dagen, og for å være ærlig, gjør de det uten grunn. Å bruke mer tid foran diagrammer, gjør ikke så mer penger. Jeg håper virkelig at du har hatt dette innblikk i hvordan jeg går om min handelsdag og håper det kan inspirere deg i din handel. Jeg håper også det kan vise deg at du ikke trenger å sitte på skjermen hele dagen å tjene penger handel Det er rett og slett ikke nødvendig å sitte på datamaskinen din stirrer på skjermen hele dagen lang. De beste handelsmenn stalker sine handler og da trekker de enten avtrekkeren eller de går bort, de sitter ikke og stirrer hele dagen og får hodepine Hvis du vil lære mer om hvordan jeg handler og hvordan jeg kan hjelpe deg med å bli en bedre og mer trygg og trader, sjekk ut Forex trading kurset siden her. Daglig rutine for Forex Futures Trader Johnathon Fox ble sist endret 10. mars 2016 av Johnathon Fox. Great readin g og gi råd om at jeg er basert i England, og som du sa i rapporten nevnt ovenfor, er jeg heldig å være involvert i de beste handelstimene, men jeg er en nybegynner og har allerede brukt mye penger på ulike systemer som egentlig har hjulpet meg mye i økonomiske fordeler Jeg vil gjerne bli med i klubben din, hvorfor, fordi jeg får en tarm følelse av at jeg kan stole på deg og Pris Action System, må jeg også ha et lag rundt meg hvor jeg kan bytte tanker, ideer osv. Kan du hjelpe meg Med vennlig hilsen, Vincenzo. thanks for din kommentar og veldig glad, er du å finne verdi og sette den til bruk i din handel med vårt innhold. For å svare på spørsmålet ditt for deg hvis du er ute etter en samfunn, så har vi et forum for likesinnede prishandlingshandlere som alle handler samme metode med de samme reglene alle jakter på samme handelsoppsett og alle prøver å hjelpe hverandre med det samme sluttmål i tankene. Hvis du har noen andre spørsmål eller trenger noe annet bare gi meg beskjed . Bare for å klargjøre jeg forstår at du markerer dine relevante SR-nivåer etter avsluttet daglig lys, men sier du at du ikke plasserer handler før åpningen av New Yorks handelssession som er når Storbritannia og USA-sesjonene overlapper hva hvis du ser et oppsett under den britiske økten, skriver du inn. Vi handler i løpet av de britiske amerikanske sessjonene. Vi ser bare for å unngå å handle i de roligere perioder av den asiatiske økten. For eksempel ville jeg ikke handle med EURUSD 1 time-diagrammet i Asien økt når hele Europa de amerikanske markedene er stengt, og det er parmarkedet jeg skal åpne en intradag handel i. Jeg har registrert meg for trading kurset ditt og klikket på denne lenken via medlemmene forum Halvveis ned på siden spør meg for å legge inn mine detaljer for å bli en VIP-medlem for å få tilgang til premium-innhold hvis jeg allerede har registrert meg, er dette innholdet tilgjengelig i kurset cheers. awesome å høre fra deg. Jeg vet hva du snakker om, og vi gjør ting om dette og mange ting lem er at som du vil se nå at du er medlem i medlemmene området, går alt der inne under den ene medlemmene området programvare som betyr at alt går greit og fint Problemet er nå at på den offentlige siden av ting vi ønsker å gjøre ting som ikke samsvarer med og integrerer. Vi er i ferd med å gjøre en helhetlig overordnet når vi snakker hvor nettstedet skal bruke ett hovedkurs og medlemskapsprogramvare for alt, inkludert e-postoppmeldinger, nybegynnerkurset, premiumkursens livstids medlemskap etc alt slik at alt går jevnt. I øyeblikket er det ikke mulig og er alle drevet av annen programvare, og de snakker ikke med hverandre, og derfor får du overlappingsproblemer. Legg igjen svaret ditt Avbryt svar.

No comments:

Post a Comment