Wednesday 4 October 2017

Forex Trading The Helgen Gap


Trading Forex weekend gap. Have du noen gang åpnet din trading plattform i begynnelsen av uken bare for å se at markedet har flyttet mye siden den siste handelsdagen uten mellomliggende lys Dette er det som kalles forex weekend gap. forex weekend gap oppstår når det har vært en stor markedskryssende hendelse i helgen når detaljhandelsmeglere er stengt. Men valutaveksling fortsetter fortsatt i omverdenen, og hvis helghendelsene forårsaker en betydelig bevegelse av en valuta mot en annen, vil dette produsere et gap som detaljhandel meglerer oppdatere sine handelsplattformer for å reflektere de nye realiteter. visse ledetråder kan føre en handelsmann å vite når et weekend gap vil oppstå når det er en stor politisk eller økonomisk begivenhet som vil påvirke etterspørselen på en valuta eller en eiendel , dette vil sannsynligvis gi et weekendgap. Et slikt gap har skjedd i råoljeprisen ved utbruddet av den libyske borgerkrigen i februar 2011. Krigen brøt ut på en helg, og førte til umiddelbar forståelse cerns om globale råoljepriser Dette førte til en 400 pip helg oppadgående gap En annen forekomst skjedde i helgen da Frankrike stemte ut pro-austerity Sarkozy regjeringen og stemte i Francois Hollande ledede regjeringen som i stor grad var til fordel for en lettelse av Strammende tiltak Effekten på euroen ble følt med en helgerklage til ulempen med hensyn til utgangen av Hellas fra euroområdet og et sammenbrudd av den europeiske monetære union montert. Som handelsmann kan weekendgapet gi deg gode penger hvis du vet hvordan du skal spille det Hvordan handler du et gap Det er praktisk talt umulig å forutse hvilken retning weekendklassen vil ta. Selvfølgelig, hvis du er i en valutaposisjon ved slutten av markedet på fredag, og markedets hull i din favør, vil du er i for noen gode penger Men hvis markedet bryr seg mot deg, står du en sjanse for ikke bare å miste handelen, men å miste mer enn ditt stoppmål, som en glidning kunne oppstå, skyver deg dypt inn i det røde territoriet. A str Ategy som egentlig virker, handler ikke om å handle gapet i seg selv, men handler gapet. Lukkhullet er et fenomen som oppstår når markedet innser at årsaken til gapet egentlig ikke var så fantastisk som å opprettholde handelen i retning av gap Som sådan vil vi se at handelsfolk avviker gapsposisjoner og handler mot gapet. Vår erfaring har vist at i 70 tilfeller lukker gapet faktisk. Så rådene om handel med gapet her er å vente på at markedet åpnes, og umiddelbart handle mot gapet ved hjelp av forsvarlig pengestyring. Dette diagrammet illustrerer lukkingen av helgeløpet som skjedde etter at EUs finansministre holdt et møte og godkjente bailouts for spanske banker. Dette førte til et oppåhør som dette var en euro-positiv nyhet. Men forespørsler om bailout fra flere andre banker og EU-land som Kypros førte markedsaktørene til å tro at vi fortsatt ikke var ute av skogen så langt som krisen i euroområdet var, og handelsmenn umiddelbart du begynte å dumpe valutaen, noe som førte til en lukning av gapet da handelsdagen var over. Andre eksempler er vist nedenfor. Dette representerer en mye tryggere måte å håndtere gapet enn å forlate stillinger åpne over helgen. Forex Gap Strategy. Forex Gap Strategi er et interessant handelssystem som utnytter et av de mest forstyrrende fenomenene i Forex-markedet, en ukentlig avstand mellom den siste fredagens nære pris og dagens mandag s åpne pris. Gapet har sin opprinnelse i det faktum at interbankvalutaen markedet fortsetter å reagere på de grunnleggende nyhetene i helgen, åpner mandag på nivå med mest likviditet. Den tilbudte strategien er basert på antagelsen om at gapet er et resultat av spekulasjoner og overskuddsvolatiliteten, og dermed en posisjon i motsatt retning bør sannsynligvis bli lønnsomt etter noen dager. Regelmessig handel med klare regler. Ingen stoppforsøk eller premature treff. Statistisk bevist fortjeneste. Du må åpne posisjon i uken s begynner og lukker den rett før slutten. Hvordan Trade. Select et valutapar med relativt høy volatilitet Jeg anbefaler GBP JPY som det viste de beste resultatene under mine tester. Men andre JPY-baserte par burde også jobbe. Forresten , det er en god strategi å bruke på alle store valutapar på samme tid. Når en ny uke begynner å se om det er et gap Et gap skal være minst 5 ganger gjennomsnittlig spredning for paret Ellers kan det ikke betraktes som en ekte signal. Hvis du handler fra Nord-eller Sør-Amerika, er det fredag ​​s eller tidlig på lørdagen dersom du handler fra Oseania eller Øst-Asia. Lukk er gapet negativt, og du bør åpne en lang posisjon. Hvis mandag s åpen er over fredag ​​s lukke gapet er positivt og du bør åpne en kort posisjon. Ikke sett et stopp-eller et overskuddsnivå det er en sjelden anledning, men stopp-tap er ikke anbefalt i denne strategien. Rett før slutten av den ukentlige handelssesjonen, f. eks. 5 minutter før slutten du trenger for å lukke posisjonen. Du kan se GBP JPY par s siste 7 uker per 24. mai 2010 og alle har hull 6 av 7 hull gir korrekte signaler som gir mye fortjeneste. Siste gap gir feil signal og gir et middels tap Gjennomsnittsperspektivet for GBP JPY var 3 pips i eksempelperioden og alle hull var mye større enn 15 pips, noe som gjorde dem alle kvalifiserende signaler. Nettoresultatet var 1.612 pips i 7 uker, ikke så ille. Bruk denne strategien til Din egen risiko kan ikke være ansvarlig for eventuelle tap som er forbundet med å bruke en strategi presentert på nettstedet. Det anbefales ikke å bruke denne strategien på den virkelige kontoen uten å teste den på demo først. Har du noen forslag eller spørsmål angående denne strategien Du kan alltid diskutere Forex Gap-strategi med andre Forex-forhandlere på Trading Systems and Strategies forumet. Er Gap Trading i Forex Lønnsom. Denne søndagen 2012-05-06 EUR USD åpnet på 1 3011, 71 pips under de siste ukene nær 1 3082 Dette er den største helgen ga p på EUR USD siden 25. november 2011 Når Forex markedet åpner med et stort gap, får jeg en sperring av e-post om gaphandel i Forex. Den vanlige visdommen i Forex er at gaphandelen er svært lønnsom og lett. I dette innlegget tar jeg en titt på hvor pålitelig og enkel gaphandel er. Hva er Gap Trading. Gaps er tomme mellomrom mellom lukkingen av ett lys og åpningen av det neste I Forex gap er ikke så vanlig, og de skjer vanligvis bare på markedet åpent på søndager Disse hullene oppstår mellom en par nær pris på fredag ​​og det er en åpen pris på søndag. Stats - og varehandlere har utnyttet hull i årtier Siden aksjemarkedet lukker hver dag er gapene mye mer vanlige. Konseptet bak gaphandelen er at prisen alltid vil prøve å fyll gapet Dette kan høres ulogisk, men det er noen logiske grunner til at prisen skal fylle hull i aksjemarkedet. Generelt når prisgapene er det ingen støtte og motstand i gapområdet. Dette betyr at prisen har ledig plass til å flytte i nside gapet. Over de siste årene har folk begynt å handle søndag kveld hull i Forex Konseptet er det samme, gap handlere tror at prisen vil alltid fylle et gap. Does pris alltid fylle gapet. Technically talende prisen fyller alltid gapet, men dette betyr egentlig ikke noe. Hver søndagskløft i år har blitt fylt, men en handel flyttet 306 pips i motsatt retning før gapet ble fylt to uker senere. Et annet gap ble fylt innen to dager, men prisen flytte 87 pips på motsatt side retning før retur for å fylle gapet. Så selv om hullene nesten alltid er fylt, er handelsgapene ikke alltid levedyktige. En nærmere titt på Gap Trading. Jeg har samlet statistikk for å analysere lønnsomheten i gaphandel Statistikken er av hull i 2012 på EUR USD-paret. For å kompilere denne statistikken trengte jeg et grunnleggende gap trading system For purpurene av denne analysen bestemte jeg meg for å bruke et veldig grunnleggende system. Par EUR USD Mål Størrelse av gap Stopp 50 av mål Entry Prov ided gapet er 20 pips eller bredere handler er oppgitt så snart markedet åpner på søndag Exit Så snart målet eller stopp er truffet. For analysen brukte jeg meg hovedmegler GFT Forex Siden Forex markedet har ingen sentral utveksling er det ingen Offisiell åpen eller nærtid i Forex Dette betyr at gap kan virke forskjellig avhengig av megleren. Dette kan føre til forskjellige resultater enn de nedenfor. Tre av disse ni handlene krevde et flytende tap på mer enn -50 pips før gapet var fylt Det er ulogisk å la en handel stå åpen for -87 pips i håp om å lage 43 pips når gapet er fylt. En av handlingene hadde en -306 pips flytende tap og den som for tiden har hatt -101 pips Så selv om de fleste hull er fylt noen krever at du lider store flytende tap før de fylles. Er Gap Trading i Forex Lønnsom. Etter min mening gap handel er ikke mulig i Forex Imidlertid har jeg bare testet ett par med fire måneders verdi av data For å være endelig ville jeg må teste ved leas t fem par med ett år med data jeg kan gjøre dette i fremtiden, men for øyeblikket er det viktigere å håndtere feil visdom i Forex-fellesskapet. GAPS ER IKKE ALTID FILLET QUICKLY. I går ble jeg spurt på bloggen min hvis jeg regnet med shorting EUR USD risikabelt fordi det var et ufylt hull over min korte Hvis jeg ser en god handel, vil jeg ikke la et ufylt hull holde meg ut av markedet Statistikken gjør det klart at hull ikke alltid fylles raskt, slik at de ikke bør påvirke min handel beslutninger. Jeg tror den rådende visdom om gap trading i Forex er feil Selv om det kan være mulig å gjøre noen fortjeneste trading gap er det ikke så enkelt som folk foreslår Så neste gang noen forteller deg at prisen har gapped slik at du bør handle fylle , fortell dem at gap trading er et kast av terningen. Leve et svar. 29 Comments. Egargar Ng 10. mai 2012.Bruce Lanphar 10. mai 2012. Jeg handler hull hver søndag at markedet gir en levedyktig en til å gå inn i favorittparret ville være den AUDUSD jeg sjelden kommer inn på åpne, men vent på å se om gapet skal øke så mange som gjorde det siste søndag. På grunn av valgvolatiliteten forlot jeg de fleste av mine gaphandler godt før de lukkede. Jeg hadde 4 handler og lagde 200 pips etter å ha lukket min siste handel tidlig tirsdag morgen. Nick 10 mai 2012.Du handler mange EUR USD gap som de synes å være ganske forferdelige i år Jeg sa aldri definitivt at gap trading er ikke lønnsomt Med ulike strategier gap trading kan være lønnsomt Jeg prøver bare å fjerne myten som hull alltid lukke raskt fordi de don t. Johnny 13. juli 2015. Det ville gjøre siden at EUR-dollar gapene ikke går veldig bra. Min gjetning er at ikke av EUR-parene er Hvis du skal gjøre gaphandel, så ville jeg anbefaler å lese mange nyheter i helgen. Du vil være i stand til å holde seg utenfor en gaphandel som har sterke grunnleggende kjøringer. Med alt som skjer i Hellas, er det min gjetning at mange av hullene for EUR ikke er stengt som vel som de vanligvis gjør. Nick M ay 10, 2012.Bruce kan du gi en kort oversikt over strategien din. Jeg har nettopp sett på AUD USD-gap i de siste 12 månedene, og flere av dem har betydelige flytende tap hvis de handles fra åpne. Du venter på at gapet skal utvides og så skriv inn når prisen går tilbake i gapet. Lei 10. mai 2012. Jeg har lest teorien. Ditt arbeid på fakta er ekstremt interessant, en mest interessant analyse. Takk. Hei DolphinTrader, glad du likte innlegget jeg gjetter Dette svarer på spørsmålet ditt fra i går. Rjohnston4x 10. mai 2012.Hi Nick, takk for enda en god artikkel Jeg har et spørsmål som angår handelsgap på en litt annen måte. Er det rimelig å anse at for eksempel representerer et nedadgående gap et prisnivå hvor det var selgere, men ingen kjøpere overhodet til prisen som representerer den andre siden av gapet. Hvis dette var rimelig, ville dette nivået ikke være en hvor det var stor ubalanse mellom tilbud og etterspørsel, noe som betyr at prisavkastning til Dette området er det en tilbakevending som sannsynligvis vil skje. Takk, Richard. Nick 11. mai 2012. Dette er et veldig godt spørsmål, men jeg er redd jeg kan ikke svare på det nå. Jeg tror at teorien din har noen gyldighet, men for å gi deg et endelig svar, vil jeg trenger å gjøre noen undersøkelser på nylige hull. Jeg vil ta en titt i morgen og komme tilbake til deg. Den 10. mai 2012.Hun Nick, Verdig avklaring og et godt spørsmål ved Rjohnston4x Hvis han er riktig, kan hullene gi SR-soner en mer tradisjonell japansk lysestake synspunkt Personlig, jeg generelt unngå søndag åpen og gap trading Takk igjen, Dean. Nick 11. mai 2012. Jeg er enig, det er et godt spørsmål, vil jeg se på det. Hva er weekend hull i Forex Market. In Trading Sist oppdatert 25. august 2014. Jeg blir alltid spurt om helgens hull, og om vi kan handle dem og tjene penger eller ikke. Dette er en god sjanse til å ha et innlegg om hullene, fordi i går åpnet forexmarkedet med noen relativt store hull med mange av valutaparene. Først, la m Jeg forteller deg hva et gap er, og hvorfor de vises på diagrammene. Gap er et tomt rom du kan se mellom to lysestaker eller barer. Det vises på diagrammene på grunn av prisbevegelsen i løpet av den tiden som diagrammet ikke var oppdatert, slik som når markedet er stengt Gap er svært vanlige på aksjemarkedet, fordi i motsetning til forexmarkedet er aksjemarkedet ikke åpent 24 timer i døgnet, og for eksempel New York Børs NYSE åpner klokken 930 og lukker klokken 4 00 pm Når aksjene åpnes, er det synlige forskjeller mellom torsdagens lukkede pris og dagens åpne pris. Og denne forskjellen gjør gapet. Se på flere hull på Netqin Mobile Inc daglig kart. De svarte pilene. Disse hullene er helt normale på lageret markedet, og du kan se dem med noe lagerinstrument. Forex-markedet er åpent 24 timer i døgnet og 5 dager i uka Vi kan sjelden se et gap i forexmarkedet åpentid, med mindre en for sterk prisbevegelse skjer på grunn av en for sterk nyhetsutgivelse, ellers ser vi ikke et gap. Det er imidlertid også store forskjeller i valutamarkedet når markedet lukkes i helgen. De fleste tror at valutamarkedet forex er stengt i helgen, men dette er ikke sant. Det er ikke sant. bare lukket for forhandlerne, men det er alltid åpent for sentralbankene og de tilknyttede organisasjonene. Valutatransaksjoner gjøres alltid elektronisk og kan ikke stoppes selv i ett sekund. Når markedet er åpent og kjøp og salg fortsetter, så er prisen også går opp og ned, fordi prisen endres ut fra tilbud og etterspørsel, og når det er tilbud og etterspørsel, endres også prisen. Det er derfor når markedet åpner forhandlerne på søndag ettermiddag klokken 17.00, har prisen en synlig forskjell i forhold til nivået det ble stengt på fredag ​​ettermiddag Hvis prisen åpnes høyere enn fredag ​​ettermiddag prisen, vil vi ha et gap opp Hvis det åpnes lavere enn fredag ​​ettermiddag prisen, vil vi ha et gap ned. Kan vi Tjene penger fra prisgapene. Jeg hørte dette de første dagene jeg begynte å lære å handle, at prisen alltid fyller gapet. Det betyr at hvis prisen åpnes med et gap ned, vil det gå opp for å dekke eller fylle gapet mellom Fredag ​​ettermiddag og søndag ettermiddag pris Hvis den åpnes med et gap opp, vil det gå ned for å fylle gapet. Jeg har sett at det i mange tilfeller er sant, og prisen fyller virkelig gapet. Noen handelsmenn bruker dette til å tjene penger. Når de ser at det er et gap opp, de går korte og venter på prisen for å fylle gapet og så går de ut Når det er et gap ned, går de lenge og venter på prisen for å fylle gapet og så går de ut. Jeg har aldri gjort det, og jeg anbefaler deg ikke å gjøre det også. Først og fremst handler jeg ikke basert på hva folk sier jeg handler ut fra hva jeg ser på diagrammet, jeg må se et oppsett dannet på diagram for å komme inn på markedet Et gap betyr ikke noe for meg Folk sier prisen fyller alltid gapet, men jeg sier hva hvis det ikke t Hvis du ikke t tro på meg, bare sjekk diagrammene og se hvor mange hull det er både forex weekend gapene og hullene vi har på aksjekartene som ikke er fylt. Mitt andre spørsmål fra disse menneskene er det hvor skal vi sette vårt stopp tap I mange tilfeller fortsetter prisen å gå imot gapet før det vrider seg og fyller gapet og noen ganger vender det seg aldri rundt for å fylle gapet. Så spørsmålet er hvor skal stillingen bli stoppet. Det er ikke noe rasjonelt og teknisk svar for dette spørsmålet Derfor handler jeg aldri hullene som er det. Jeg skriver denne artikkelen for å fortelle deg at du ikke skal håndtere hullene. Ja, og nei Ja, fordi du må vite at du ikke bør handle basert på ryktene som det folk sier om hullene Og nei, fordi de siste hullene som vises på diagrammene, kan skape noen sterke lysestake mønstre for oss. USD CHF stengt på 0 91357 i forrige uke I går kveld åpnet den på 0 91735 som er en 38 pips gap opp The nåværende daglig lysestake som åpnet på 0 91357 går ned for å fylle gapet Hvis det går ned og lukker som et stort bearish lysestake som dekker noen del av den tidligere lysestaken s kropp, vil vi ha en sterk Dark Cloud Cover. Det er en 47 pips gap ned på EUR USD diagrammer Også det virker EUR USD er ikke ivrig etter å gå opp for å fylle gapet, måten USD CHF går ned sterkt Hvis dagens dagens USD-lysestake lukkes som et lite lysestake uten å fylle gapet, vil vi på en eller annen måte ha en Bullish forlatt Baby Selvfølgelig for en Bullish Abandoned Baby trenger vi en Doji, men det er fortsatt greit å ha en liten kropp. Bullish Abandoned Baby må bekreftes av neste lysestake Men hvis det siste EUR USD daglige lysestaken går opp sterkt og lukkes som en sterkt bullish lysestake, så vil vi ha et Bullish Piercing eller Engulfing mønster som ikke behøver å bli bekreftet av neste lysestake. I tilfelle av USD CHF, hvis det virkelig lukkes som et sterkt Dark Cloud Cover eller Bearish Engulfing mønster, vil det ikke trenge noen konfi rmation og vår handel oppsett er fullført. Vi kan ikke si noe for nå Vi må vente på lysestaker å lukke. Det er store hull med mange av de andre valutaparene som USD JPY GBP JPY USD CAD EUR GBP, GBP CHF, EUR AUD og EUR CAD. AUD JPY les artiklene her og her åpnet også med en 24 pips gap opp og går ned nå vil jeg lukke min andre AUD JPY posisjon hvis dagens dagens lysestake lukkes som en stor bearish lysestake. se Hvis du liker å lese mer om hullene, er det allerede noen artikler om LuckScout. Mange av dem er ikke skrevet av meg, men jeg er sikker på at du vil lære mye å lese dem. Slik handler du med støtte, motstand og hull. å handle ved hjelp av Doji lysestake og Bollinger Bands. A Forex Trading Plan. Abandoned Baby Lysestake Pattern. Candlestick Signals and Patterns. How å bruke Bollinger Bands. Join våre 20.000 lojale følgere nå motta vår e-bok gratis. Enten du tror du kan, eller du tror du ikke kan, har du rett - Henry Ford. Forex Gaps Hva Hvorfor Hvordan 20.God dag til alle. Velkommen til en annen Koala Forex-utdanningsserie Læring forex gjort enkelt. I dag, la oss diskutere om forex gap . Hva er en forex gap. En forex gap refererer mest til en forskjell i prisen på et valutapar i begynnelsen av den nye handelsuken i forhold til prisen i forrige uke s avslutning. For eksempel, fredag ​​lukker EUR USD 1 3600 Mandag åpen EUR USD 1 3700. Der går du, et gap på 100pips. Som jeg tidligere nevnte, refererer et forex-gap mest til en weekend-gap. Men det er andre tilfeller, men mindre vanlige hvor forex-gap også skje. For eksempel under en ugunstig utvikling av et økonomisk økonomisk problem Disse hullene er vanligvis mindre i størrelser. Derfor kan forexgap muligens skje når som helst på dagen så lenge det er en frakobling av prisen på valutaparet. Hvorfor skjer forexgapene. I den strengeste forstand, disse hullene er ikke hull i seg selv Vi vet at forex handler om de ulike deltakere i markedet s forventning om utveksling av en valuta for en annen Les Lær Forex Den riktige måten Serien Hva er forex artikkel for mer informasjon om hva forex faktisk er Gaps er bare en forandring av forventning utover en single pip I diagrammer vises det som en frakoblet progresjon av stearinlys. Derfor kan en hendelse i så høy grad påvirke investoren som en plutselig stor forventning om utveksling, noe som resulterer i et hopp på tilbudspriser . I sammenheng med helgespalter med de ulike deltakere i tankene, mens de fleste av våre meglere er stengt for helgen, er virkeligheten at verden fortsatt dreier seg og økonomiske økonomiske hendelser fortsatt foregår eller utvikles. For eksempel kan en gruppe av 7 finansmøte for å diskutere den nåværende tilstanden av økonomiske problemer som trolig kan følge av at det kan finne sted på en lørdag Eventuelle uventede resultater av dette møtet kan føre til forventningene til å endre I virkeligheten har valutaparene flyttet i helgen, men forhandleren din som er stengt for helgen, vil ikke oppdatere den s diagram Når handel starter på mandag oppdaterer forhandleren din det, viser de nyeste markedsprisene og voila en forex gap er sett. Hvordan kan vi håndtere forex gap. Etter min mening er den ærlige sannheten ingen kan forutsi med 100 nøyaktighet hva som skjer neste i forex Det er ingen krystallkule Det beste vi kan gjøre er å redusere risikoen for forex gap. Forex gap kan resultere i margin samtaler, spesielt hvis en er over størrelse på en s posisjon Derfor bør du alltid øve riktig pengeforvaltning til enhver tid jeg hadde tre margin samtaler før og en av dem skyldes et gap Gapet var så stor at den tørket hele kontoen min og gikk inn i negativ. Det var ingen måte for megleren å lukke mine stillinger i helgen. Hvis du er en kortsiktig handelsdager på det meste, bør du vurdere nøye før du forlater handler over helgen. et utkikk etter økonomiske hendelser planlagt i helgen Pass på at du praktiserer riktig pengestyring Mange investorer tar fortjeneste på fredager Dette er ikke uten gyldig grunn De vil sannsynligvis ikke møte risikoen for å holde stillingene over helgen Personlig vil jeg ikke ha lyst til så vel. Hvis du er en langsiktig handelsmann og handler på den riktige måten, har du sannsynligvis planlagt dine handler godt og har stort nok å stoppe tapskvoter for å opprettholde mest, men det verste av hullene. Øv riktig pengeforvaltning, og dette kan spare deg fra katastrofale hendelser. En siste notat før jeg avslutter denne artikkelen Du har kanskje hørt folk spekulere på om vil forex gapet close. When en forex gap lukker, betyr det ganske enkelt at prisen går tilbake til nivået det var før gapet En mulig grunn for en nedleggelse vil være at gapet kan ha skjedd på grunn av en knelokk reaksjon på en begivenhet Når opprykket rundt arrangementet forsvinner, kan markedet innse at Hei, den hendelsen var det ikke bra tross alt og normale økonomiske krefter overtar og bringe prisen til hvor det var før arrangementet. Vær oppmerksom på at det ikke er noen regel om at forex-gap vil lukke. Jeg vil gjerne minne deg igjen om at ingenting i forex er 100 bekreftet. Jeg håper denne artikkelen gir litt lys på forex-gap. Også som alltid, takk for å lese og abonner på vår gratis adresseliste for å få de nyeste oppdateringene. Du finner registreringsskjemaet på høyre side. Forexmarkedet er stengt fra New York lukker på fredag ​​kveld ET Eastern Standard Time til Sydney åpner på søndag kveld ET Noen av de store bankene tilbyr forex-feeder som ikke har hull i helgen da deres feed starter øyeblikket markeder åpnes igjen. En pris kan bare endres mens en av markedene er åpne, og de er alle stengt i løpet av den 48-timers helgperioden. Andre forex-forhandlere for eksempel, og mange andre, men starter ikke på nytt før markedene har vært åpne hvor som helst fra 15 til 30 minutter, noe som kan skje med pris s i den tiden Hvis du ser et gap, er du i den andre av disse to handelsmannssituasjonene, dvs. kvegklasse Hvis megleren er motparten til din handel, for eksempel, lurer jeg på hvilken fordel det er for dem å kunne handle i 15 til 30 minutter før du kan. dette er bra takk. takk vennligst vennligst del oss til vennene dine. takk for den store artikkelen jeg lurte på i eksemplet ovenfor, hvis jeg har et stoppfall på plass, si 25 pips for nåværende pris før gapet, vil det sparke inn i helgen når gapet oppstår. Bare forstår Du mener at hvis du har et stoppfall, men i helgen, går prisen utover ditt stoppfall. Hvis det er så, vil megleren vanligvis lukke på MARKET PRIS når handelen begynner Jeg har personlig lidd det før lol. Folk går med på gratis adresseliste for eksklusive oppdateringer. Registrer deg til høyre.

No comments:

Post a Comment